dimarts, 10 de gener de 2017

REIS: regals low cost


En el meu antic bloc, vaig parlar de com fèiem nosaltres els regals per Reis: explicava que fèiem 3 regals, cada Rei en portava un. 

Però aquest any, m'he saltat la regla a la torera. 
Principalment perquè per fer aquesta regla, un dels regals ha de ser una cosa que sigui molt desitjada per ells (i normalment te un cost considerable) Per a mi, regalar una joguina que superi els 25€ em pica molt... i mes quan veus que no hi acaben jugant, només el dia de reis perquè és la novetat. 

Així que aquest any, a casa nostra, han portat forces cosetes que son joguines tontes, però que penso que son molt divertides i entretingudes. 
Fa poc vaig descobrir la botiga TIGER on tot el que hi ha és una passada, molt original i a sobres súper barato. La qualitat pot ser que sigui com la dels xinos, però, si els meus fills son uns manasses, i ho trenquen tot de seguida, tant li fot!

Algunes de les coses que vaig comprar allà (que no totes) son les següents:

 
Això és una caixeta petita per fer excavació, no recordo si em va costar 3€, però com sabeu, en Leo va estudiar aquest primer trimestre els dinosaures i em va semblar súper adient ! Encara està per estrenar

 
Això és un joc per en Max (bé, per els dos, s'ha de compartir) Son unes plantilles de cartró, on cadascú en te una, llavors tens unes fitxes, que has de posar al revés i anar agafant fins anar completant la teva plantilla. Crec que em va costar 5€

 
Soposo que ja sabeu què és. Has de muntar les figuretes i llavors amb la planxa queda compacte i pots penjar-ho... Ahir ho vam provar amb en Leo i li va agradar molt. Després va venir en Max i li va destrossar quan ja estava planxat grgrgr
No se si em va costar 2 o 3€ (un per cada un)

 
Això és boníssim ! D'aquells jocs que també si ho regales als amics, i estàs en colla acabes rient molt! Una cistella per al cap, i res anar fent bàsquet! Segur que mes d'un te la mala idea de fotre't la pilota per la cara en comptes d'encistellar! 

Aquestes son algunes de les coses que van dur a casa. Evidentment la plastilina, i algun playmobil no van faltar... 

A més després fas la ruta per casa dels avis, i acaben tinguent moltíssimes coses, i ells ben feliços.

D'aquests reis em quedo amb una frase de'n Leo:

- No entenc com ens han portat tantes coses amb l'ho malament que ens hem portat

Una reflexió de la criatura molt interessant... No se si aquest any que ve, serà l'últim abans de que descobreixi la veritat, però ell sap, que es porti com es porti tindrà regals... 

I d'en Max, va ser molt bo, perquè també els van dur els reis un raspall de dents, en Max el va obrir sense exagerar tremolant, amb una cara com si allò fos LO MAS DE LO MAS, i va dir: uuuuuaaaaaala un pinzell !!!!!! 

No vam poder parar de riure. 

Aquest any, he patit bastant amb els reis, pensant que alló que els havia comprat, per el fet de ser mes econòmic, vaig tenir el sentiment de fracàs.
Però em van donar una lliçó, tot els va encantar. Encara que tinguent alguna coseta "bona", les xorrades aquestes van ser un èxit. 


Fins aviat !

La mare que els va parir, que sóc jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada