dilluns, 7 de novembre de 2016

Primer "treball" d'en Leo

Més que treball, és un projecte.

Els projectes els treballen en grups. Cada membre del grup busca informació per així completar el projecte/ treball (crec que més o menys funciona així) -> A vegades sembla que m'entero de les coses i realment em perdo per el camí 

Triar el projecte:

Fa unes setmanes a cada nen, de deures de cap de setmana, se'ls va donar un full on havien d'escriure tres temes dels que els agradaría treballar, i sempre acaben coincidint, i s'escull el tema més dit.

Els temes que va triar en Leo son:

- El cos humà (com que no sabía que dir, li vaig dir jo. Primer em va mirar amb cara de: eing? i li vaig dir: si home, el cos humà és totes les parts del cos, també la tita... es va posar a riure i va dir que si) jajaja
- Els somnis (és un tema massa xungo per fer nens petits, però em va sorprendre que m'ho digués)
- L'espai (planetes)

Però el tema que ha sortir son els Dinosaures.

Crec que estudiar els Dinosaures és molt interessant, però a la vegada molt difícil d'explicar segons què.
En el grup cooperatiu, com he explicat abans, cada nen ha de buscar sobre un tema (dins del tema) i a ell li va tocar "Les diferents teories d'extinció dels Dinosaures" No va ser problema trobar-les, el problema va ser explicar en idioma nen de 5-6 anys de què tractaven. Així que no sé si ho vaig fer bé. Tampoc sé si ell les haurà d'explicar íntegrament.
Hem anotat aquestes teories en un full i ho presentará així.

Llavors també cada nem havia de buscar informació sobre un dinosaure amb la lletra que els havia tocat. A ell, amb la lletra P. 
(visca la al.lineació) jaja 
Protoceratops, va triar. Així que vam buscar una breu explicació i ho va escriure en un full.

També es poden portar coses que tinguem per casa, i a part d'algun ninot, sempre acabo comprant alguna cosa. Estava comprant als xinos i vaig trobar una enciclopedia i li vaig comprar.

(no és un protoceratops, però és el que hem trobat)


Als Xinos 7,50€


Quins nervis de saber com li anirà... quan els pares participem en deures i treballs, no us ho preneu com a algo personal ? 

Però he de reconèixer, que estic prou satisfeta, perquè en tot moment que ens hem hagut de posar a fer el treball, no ha protestat i ho ha fet de bona gana. Ha sigut participatiu i s'ha inventat les seves pròpies explicacions per les teories.



Fins la pròxima

att. La mare que els va parir, que sóc jo 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada